keskiviikkona

Luvattu mikä luvattu, täällä se on!

Uudenvuodenpostaus
Elikkä nyt postaan siitä mun mahtavasta uudestavuodesta <3
Mentiin TAAS Tompurinmäelle juhlimaan.
Aluks oli aika tylsää, leikittiins sen kivan vaavin kaa, josta oon täällä kai joskus maininnutkin.
Mentiin ylös, tultiin alas, mentiin ylös ja niinedelleen.
Piilostakin leikittiin.
Löysin hyvän piilon, mutta sit yks ehkä 5v ärsyttävä tyyppi tuli ja PALJASTI MUT :(
Siinä sitte juotiin duutsonilimuu ja herkuteltii tortilloilla ja sit siel oli sokolaatia (eli suklaata)
kakkua, ja vaikka mitä herkkua!
 21:00 Alettiin paukutella ilotulitteita, miul on siitä kuvia, lisään ne ehkä joskus sitten.
Meidän mahtava MEGAPOMMI räjähti vikana joka maksoikin 99,50 €
Se kesti noin 60 sek eli minuutin.
Siitä on myös video :)
Sitten oltiin sisällä vähän aikaa, ja lähettiin laulaa karaokee.
En ite viittiny laulaa, oon niin ujo :D
 Sitten mentiin taxilla kotiin
Oikeesti se taxi oli tosi upee!
Sinisiä valoja, 7 istuinta ja kaikkee.
Eime muuten kotiin menty, Bastioniinhan me mentiin kattoo mahtavia ilotulituksia, josta mulla on videokin, mutta senkin lisään myöhemmin.
Kello oli siis 00:00 kun ne alko.
Ohhoh, on tullu aikas paljon postausta, mutta jatkan viellä.
Siitä sitten käveltiin kotiin, koska matka oli aika lyhyt.
Sitten kotona tutkisteltiin niitä kuvia, löysinhän niistä lempparinkin.
Se oli semmonen kuva, jossa ne ihmeen jutskat (ette ymmärrä) muuttu palloiks :D
Olin ehkä vähän aikaa koneel ja siel oli yllätysyllätys... 16 pandaa vähemmän kun viimevuonna :(
Tänävuon oli 10 ja viimevuon 26.
Olin siel vähänaikaa ja lähin pesee hampaat ja lukee.
Luin varmaa 15 min, ja nukahin miltei heti.
Ekana tuli semmonen väsy olo, ja sit nukahin :DD
 Tässä sitä nyt ollaan aamulla, heräsin 10:43 vaikka yleensä herään vähänvaille puol kymmenen.
Johtuiskohan siitä, että tosin menin nukkumaan noin kello 1 :DD 
Hmm... jatkaiskohan viellä... tuntuu et oon unohtanu jotain.. ainiin!
Sitte siel Bastioonis oli tulishow ja joku vissiin kansanedustaja puhu siel jtn koulusta
ja päivähoidosta yms.

 

2 kommenttia:

Hei! Kiva jos kommetoit, mutta älähän käytä rumaa kieltä :)

T: Sanni