torstaina

Big foot? JESS!!!

Moikka pandaset.. OON IHAN TOSI FIILIKSISSÄ!!
Big foot tehtävä palas Panfuun ♥
Oon aina unelmoinu että se palais ja nyt... ☺
Tähän asti oon ainakii antanu sille Yetille kalapuikot ja nyt uutan että saan Kamarialta avaimet pukukoppiin.


Tiiän tän tehtävän ulkoota koska oon asiantuntija täs koska oon tutustunu TOOSI paljon Panfun historiaan.
Panfu on siis joskus ollu aika ihana.
Nytten hyvittääkseni tämän postauksen vähäisyyden teen aika pitkän (...?) postauksen.
Mutta en lupaa mitään, katotaampa nyt.
Kerrompa siitä tehtävästä -
Elikkäs tää tehtävä on poistettu Panfusta noin 3,5 vuotta sit.
Sitten vähän päiväkirjalaisimmin
Karibian rannalta löytyi Yeti!
Sillä oli nälkä joten ajattelin tuoda sille kalaa.
Mutta Yetit eivät syöneet raakaa kalaa.
PYH! Minun piti sitten tuoda sille kalapuikkoja.
Menin Brunon luokse ja hän sanoi että hänellä on yksi toinen tilaus joten minun  pitää odottaa huomiseen.
Tänään sain kalapuikot ja vein ne Yetille.
Kun se söi kalapuikot, hän kertoi että Bonez on laittanut jonnekkin jättiföönin ja aikoo sulattaa Yetien kodin ja myydä ne eläintarhalle!
Sitäpaitsi Yetit olivat ainoata lajiaan.
Tästä minä hermostuin ja päätin auttaa Yetiä.
Yeti sanoi että voisin kysellä muilta pandoilta tietäisivätkövähän ne tästä paikasta.
Sanoin Yetille että koska uimavalvoja on serkkuni voin mennä kysymään häneltä ensimmäiseksi.
Uimavalvoja eli Willi sanoi minulle että pukuhuoneeseen oli mennyt vihaisen näköinen panda, ja kysyin häneltä oliko hän Bonez.
Willi vastasi minulle,
- Kyllähän hän siltä näytti!
Willi ei ollut uskaltanut enään mennä yksin pukuhuoneeseen, joten minä menin.
Sieltä löysin pukukaapin jossa luki jotain lukosta. (Katso ylimmäinen kuva)
Menin puhumaan Willille ja hän sanoi että,
- Kamarialla on pukukaapin avain.
  Mene kysymään häneltä!
Minä menin kysymään Kamarialta missä avain olisi, mutta sitä hän eimuistanut ja pyysi tulemaan huomenna takaisin.

Olipas minulla kivaa.
Mitäköhän kaapin takaa löytyykään?
Se selviää seuraavassa postauksessa.

Nyt vähän omaelämä - osiota.
Eilen mulla oli 10 minuuttia aikaa ehtiä kouluun ja mulla on semmonen melkein kilometri matkaa kouluun.
Ehin, 2 minuuttii jäi ☻
Ja oon oppinu käyttämään näppäinmerkkejä!
Tää kone nyt sekoo noista vaikeista joten en nyt niitä ruppee tähän listaamaan :DD
Tänään mulla oli 25 minuuttia ja ehin toosi hyvin ☺☻☺☻☺☻
Oon ruvennu kuunteleen nyt suomipoppia ja R&B:tä vähän enemmän ja Sunrise Avenue olikin väliaikanen innostus O.o
Mutta Yön Polte on edelleen mukana :3
Ja muutes, en oo ikinä myöhästynyt koulusta :")
Ei hitsi, ton biisin kertsi on niiiiiiiiiiin ihana ♥♥♥♥♥♥
Postausta onkin kertynyt näin puolen tunnin minkä oon tähän asti kirjottanu 0.0
 ....
Musta tuleekin sitten isona ammattipostaaja (kohta 4 vuotta että oon 13) :3
Nyt mua ei voi sanoa ammattipostaajaksi koska mun postaukset ei oo mitään priimaa..
Kuvia liian vähän, kirjotustyyli lapsellinen :DD
Oon lapsi, joten tämä blogi on lapsellinen :(
Älkää pettykö, jatkan lapsellista postailuani samaan tapaan :3

XOXO: Sannu ♥

Ps: Hyvää aikaista ystävänpäivää kun en kirjota huomenna ☻

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kiva jos kommetoit, mutta älähän käytä rumaa kieltä :)

T: Sanni