lauantaina

Moi :)

En oo taaskaan jaksanut postailla :/
Korvaukseksi yritän tehä tästä mahollisimman pitkän.
Eli, oon tekemässä Lady Gagan Telephonesta musavidiä.
Tänään oon saanut ihan pikkasen aikaan.
Jah.. oon saanu uuen koneen :)
Tässä on joku Windows 8, joka on aika erillainen kun muut windowsit.
Ja, nyt on WIIKONLOPPU!
Lunta maassa, :(
Piristäkseemme mieltämme, laitan tähän itse keksimäni vitsin.

Pikku-Kalle on hiihtämässä luokkansa kanssa.
Sitten hän kaatuu maahan ja ei enään jaksa nousta ylös.
Sitte opettaja tulee sanomaan:
- Olet istunut tuossa niin kauan kuin muistan. Nousehan ylös!
Pikku-Kalle vastaa:
- Sinulla on sitten aika lyhyt muisti.

Toi ei kyl ollu hauska mut :DD
Oon huomannu että mulla on ihan hirveesti lukijoita, katsomuskertoja ja kaikkee!
Oon siis tosi onnellinen :'D
Kiitos pandat, epälukijat, lukijat ja jotka lukee nyt tätä :)

Sittenh, mun syndet on siis 11 päivän päästä!
(Kyllä, synttäripostaus tulossa :) !)
En enään jaksa kirjottaa nyt kirjottaa enempää, joten bye bye!

XOXO: Sannulinne
Ps: X - Hali (kädet ristikkäin) O - Pusu (huulet oon muotosena)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kiva jos kommetoit, mutta älähän käytä rumaa kieltä :)

T: Sanni